Slumdog millionaire

Har precis torkat av min dator och plockat fram kartongen till imorn när allt ska lämnas igen. Min cam-skiva är borta men får hoppas att dom inte dödar mig annars tror jag att jag har allt. Idag har jag bakat bakat och bakat. Sen fick jag diska diska och diska. Efter det laga mat, laga mat, laga mat. När allt det var klart kunde jag andas ut lite. Tvättade bilen åt mamma, gosa med Olle och snacka med farmor & farfar. Nu tänkte jag sätta på en film, Slumdog millionaire som bloggaren Isabelle Strömberg hade skrivit om för några dagar sen. Tyckte den lät bra!

Imorn har jag en lektion vid tio. Sen ska datorerna in. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Får se vad som dyker upp! Skriver imorn igen! Nu ska jag se på film och ha lite kvalitéts tid sista timmarna med denna älskade dator som jag kommer sakna sååå mycket :( Puss och godnatt. Hörs imorn! ♥


Kommentarer
Postat av: EMPAN

Oj förlåt för sent svar, hade helt missat! Jaa våran stuga är faktiskt jättemysig, vi har alltid viljat ha en stuga så det känns helt sjukt haha :) Slumdog millionaire är grym förövrigt! kram <3

2011-06-08 @ 23:57:52
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0