Vääärmeee

Fyyy, de blir så sjukt varmt på våran övervåning att man vill typ bara dööö. Där nere har vi på AC så de blir helt svalt och skönt. Men så fort man går upp för trappen möts man av fetaste värme chocken! Hemskt. Vill ha svalt på mitt rum med. Hjälper ju inte att ha öppet fönster heller eftersom de är så sjukt varmt ute. Plus att de kommer hem hundraelva getingar eller flugor!

Har inte gjort nått speciellt idag. Diskat åt mamma, kikat på tv, varit ute med Olle, skickat in mina bilder på mitt knä sen jag operera mig sen kikat efter lite jobb på arbetsförmedlingen. Ska erkänna att jag har små panik. Men de löser sig. Va positiv nu. Marcus ska komma snart, så ja ska fixa ordning lite på rummet sen tänkte jag slänga mig i duschen. Känner mig äcklig som fan! Hörs imorn. Puss ♥


söta odä i 9:an...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0