Godmorning darlings!

Idag är det en vecka kvar tills Jessica och jag bosätter oss i den kungliga huvudstaden i fyra veckor. Waah! Ska bli så himla kul. Men i veckan har jag en hel del att fixa inför det. Skönt att jag är ledig hela veckan! Måste fixa student intyg så vi kan få billigare T-bane kort, köpa buss biljetter hem den 1-3 april så jag kan va med på min farfars 80 års fest och sen träffa familjen och Macke! Sen måste jag snacka med Lotta om vårat schema på praktiken, ta reda på om mat ingår eller om vi måste fixa ersättning från skolan osv osv. Sen ska jag trääääna nu innan vi drar med. Är as peppad, tror vi kommer få de kalas bra.

Marcus och ja vakna för ngn timme sen av att Flint ringde och behövde skjuts hem från stan. Så Macke agerade snäll vän. Jag orkade inte följa med. Så nu ligger jag här själv. Han kommer kanske tillbaka sen. Men annars ska ja till honom innan & efter balträningen ikväll. Blir den sista innan vi drar. Tror ja ska passa på att städa mitt rum idag. Skulle gjort de igår egentligen, men hade ingen ork alls. Så ja! De får nog bli dagens planer.

Ha en bra söndag så hörs vi sen!


Snygg gratis t-shirt vi fick på matchen i torsdags (y)
skönt att Cluben vann igår igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0