Godnatt!

Fy sån lång tråkig kväll jag haft. Legat och uppdaterat alla bloggar jag följer 600 gånger, så om ni har ovanligt mycke läsare är det nog min förtjänst, haha! Har blippat fram och tillbaka på teven. Slutade med att jag såg på 112 på liv eller död och sen Världens brott efter det. Älskar polis serier, polis filmer, polis dokumentärer, polis fakta program, ja ni fattar. Skulle vilja va en sån där riktigt tuff jävla polis brud som knäcker en våldtäcktsman med ett slag. Nej, okej man ska väl inte va så brutal när man är polis, men ni fattar igen.

Nu ska jag se klart på Big brother och sen ska ja sooooova! Imorn börjar ja vanlig tid på morgonen, men ja har mammas bil igen. Jag ska hålla i en tre rätters middag imorn på köket, de blir bacon sallad som förrätt, sen thailänsk kyckling i rödcurry som vi åt i thailand och ja ÄLSKA och sen till dessert choklad cupcakes! MUMS! Sen efter skolan ska ja med Jessica hem. Men de skriver jag mera om imorn!

GODNATT FINA NI ♥

sorry att ja alltid ger er cam bilder, ska bättra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0