I need a doctor

Jag la upp den här låten i veckan. Men jag insåg att ja tog Videon så de tog typ 2 minuter innan låten börja. Men jag tycker ni ska kolla på denna video och lyssna på texten. Så jävla djup och så jävla grym!! Eminem är verkligen bäääst på att skriva grymma texter. Jag blir fan rörd. Man fattar ju att denna text handlar om Dr.Dre & Eminems relation. Hur Dr.Dre hjälpte Eminem en gång för länge sen att ta sig fram och nu när de inte går så bra för Dr.Dre så hjälper Eminem honom. Åh, så underbar!

I'm in love in this song! Och i videon. Underbar! Älskar Eminem, han är så grym. Kan han komma till Sverige så jag får se honom live? Snälla Gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0