Jessica's place!

Sitter hemma i Jessicas soffa och sneglar på 2½ men. Skoj! Vi har precis gjort klart våran redovisning som blev kalas bra. Så nu ska vi bara plugga in varandras frågor så vi vet vad vi ska svara om Marie frågar oss saker. Blir lite religions plugg nu och sen ska vi åka hem till mig och packa min väska. Sen vidare till Åtvid. Tror Jessica ska med iaf. Hon ska till Josh och jag ska till Marcus! Ända tillfället innan lördag eller söndag vi kan ses, så passar på!

Får se om jag skriver nått ikväll hos Marcus! Han kommer hem från Göteborg halv 9 och då ska vi nog se nån film! Jag har bara en lektion imorn, så får se om jag går på den. Hur som helst är de träning imorn! Ska bli skönt :}

Ha en fin kväll ♥


coooooooool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0