Lördag morgon!

Sitter i sängen och pratar med Marcus som jag precis väckte.
Jag gick upp innan honom och åt frukost och så för jag kunde
inte somna om. Har kanske fått urinvägsinfektion första gången
i mitt liv. Har lite ont, så jag vet inte om de håller på att bli
nått. Har hällt i mig citronvatten så de kanske ska försvinna :)

Idag ska vi ha lite städ dag här hemma. Jag ska städa mitt rum
som lyckats bli dammit, sen även toan vi har på övervåningen.
Det är typ bara jag som använder den så jag får städa min egen
skit, haha! Sen ikväll ska kanske hela familjen åka och bowla i
Norrköping. Får se om vi får med Fredrik annars åker nog jag,
mamma och pappa själva :)

Men skriver mera sen! Ska va social med Marcus :}




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0