Nice kväll!

Har kommit hem nu efter ett himla farande ikväll, men haft
sjukt mysig kväll. Började med att jag drog ner och tränade,
körde lika som igår. Skönt! Kör mest kondition för att de är
min mage jag vill försöka få bort. Och de funkar bra!
Nu ska ja köra nästa gång på fredag, så får ja se om Julia
kanske kan följa med :}

Sen efter träningen hämta jag Emilia så åkte vi och handla
lite och sen åkte vi hem till mig. Jag slängde i mig en kyckling-
sallad och så åkte vi till Fia och basta med henne, Jocke och
Carro! Dom drack vin och så, men ja körde och så äter ja
ju pencillin, så ja drack saft :L Skjutsa hem Carro till Björs
efter och nu sitter jag i sängen ny duschad. Ska nog släcka snart.
Har iaf sovmorgon till 10 imorn, så de är skönt! :}

Trött på mitt jävla pencillin, vill festa i helgen. Hade kanske
kunnat följa med Julia på 18 års fest på fredag, men inget
kul när jag äter pencillin. Skönt att jag slutar på söndag!

Men sov gott, så hörs vi imorn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0