Städ-lördag!

Har städat mitt rum, hallen utanför mitt rum & toan! DUTTI!
Men fyfan, vad kommer allt damm? Grus? Hår? Ludd? ifrån
som ligger på mitt golv. Det är sjuuukt. Jag dammsög förra
helgen. Men det är lika dammigt idag ? Jag fattar inte. Känns
nästan ovärt att dammsuga för de är lika dammigt imorn igen...
Men just nu är det iaf fint! Känns skönt som tusan!

Marcus och jag tog de riktigt lugnt imorse. Jag väckte honom
vid halv elva. Sen låg vi i min säng och snacka länge. Sen
vid halv ett slet jag upp honom så fick han också äta lite
frulle. Så kollade vi på 3 milen som tjejerna körde idag i
skid VM. Jag tycker det är skit kul att titta på! När jag var
liten hatade jag det. Men nu älskar jag det. Kalla är ju så
jävla duktig. Och jag älskar att de deras glädje när dom
vinner. Sen är jag sjukt farsinerad över hur bra kondis dom
måste ha :o Sinnessjukt!! Hur som helst var jag glad att inte
Björgen vann idag igen, utan "bara" tog silver ;) haha

Nu ska jag slappa lite här, sen ska jag fixa mig inför kvällen.
Blir norrköping med familjen för bowling & käk som jag skrev
förut. Trevligt, vi som aldrig gör nått tsm


wihoo, fint! gillar ni mina jonas brothers bilder på garderoben?
i do nooot! har bara inte haft ork att ta bort dom. är inget freak
av dom. var lite förtjust i dom när ja va 15/16 och sen dess har
dom suttit där (a)

Kommentarer
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

haha jag gillade också jb i den åldern :D

Har frågestund nu så du kan ju passa på att ställa lite frågor, :O haha kram

2011-03-05 @ 17:48:45
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0