Tisdag eftermiddag!

Hej på er!

Idag kom vi hem ovanligt tidigt. Vi åkte direkt hem när vi slutat och sprang till tåget så vi skulle slippa vänta. Nu sitter jag här och håller på att bli idiot på denna sega dator vi fått låna, ni anar inte! Så jävla seg! Men äntligen fått igång den lite efter 20 min, braaa! Vi ska strax steka falukorv och äta lite. Sen ska vi dra ner och sola i Täby centrum. Hilmans skönt, då de är skit väder här. Snö och regn, usch! Hoppas de blir fint snart igen :)

Imorn börjar vi två, så vi får sovmorgon! Så underbart! Ha de bra, så skriver jag imorn om jag har tid. Annars en annan dag. I helgen ska jag ju hem en sväng, så då ska jag ge er lite roliga bilder. Känner att detta suger...
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0