Tjobree!

Sitter i min ny bäddade säng och sneglar på teve och lyssnar på musik. Bra kombo där! Väntar på att klockan ska bli halv för då ska ja hämta Marcus vid bussen och sen väntar jag på att klockan ska bli 10 med så Big brother kan börja.

As taggad inför fredag nu! Först skulle jag egentligen dragit på krogen, men de sket sig. För vi har inte riktigt råd kände vi. Så då vart ja lite deppi för ja ville ju festa......men så huxflux kunde ja följa med Julia på fest. Så de blir röj innan ja drar till Sthlm. Underbart! Kommer sakna Åtvids-festerna när vi är i Sthlm. Lovar de är bättre än Stureplan ♥ Lovar att allt Åtvid party folk är mycke bättre än Stureplans folk med för den delen, haha! Iaf så dunkar jag party musik nu och är peppppppppppp!

Men jag skriver imornbitti igen! Imorn är de slappar morgonen, sen från 4 och frammåt är de jobb som gäller. Lite nervöst eftersom de va så länge sen nu, men KUL! :) Godnatt, sovsött bästa ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0