2 maj

Sitter i skolan och väntar på att våran sista lektion ska börja. Vi har skrivit nationella prov i svenska b på morgonen och man fick gå efter 1 timme om man var klar. Jag var typ klar efter 1,5 timme så vi har haft hål timme hundra år nu. Men ska ha projektarbete om en timme och där finns de rätt mycke att göra, sen ska jag heeeeem!!

Igår var jag så himla trött, försökte kolla på fast and furious som va på tv, men orkade inte. Så somnade redan runt halv elva och de är fan tidigt för att vara jag, haha! Meeeeen, idag ska jag inte göra nått spciellt. Tänkte sticka ut och springa innan ja somnar, annars får jag se :) Skriver nog mera senare idag! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0