23 maj

Hej på er!

Vart inte så mycket updatering igår. Jag solade, lagade mat när jag piggnat till, sen kom Marcus och vi grillade och hade de trevligt på altanen. Sen kollade vi på Gullivers resor! Vaknade rätt skapligt imorse och vid tolv körde jag hem Macke och sen handlade jag åt mamma, snäll tjej! Har även städat ordning i köket för att göra mamma glad. Stannade hemma från skolan idag, har bara en lektion idag och de är projektarbete. Och vi är redan klara med allt i det så jag orkade inte!

Nu tänkte ja lägga upp lite bilder från balen. Sen ska ja ta nått att keka! Hörs lite senare. Pussis!







Orkar inte ladda upp flera nu, men kolla fejjan bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0