5 maj

Hej på er!

Har inte kunnat blogga för igår när jag satt i skolan och jobbade och väntade på Julia invaderades min dator med typ två miljoner virus, haha! Hela skiten börja blinka och vart helt fuckad. Så efter att jag tränat med Julia var de bara att åka hem och lägga över allt jag ville spara på ett USB så de inte skulle försvinna vid en ominstalation. Jätte kul! Men jag fixade det, haha

Men iaf, igår tränade jag med Julia. Sen åkte ja hem och duscha och laga mat sen åkte ja ner och va med Marcus. Vi chilla, kolla film och snacka och så. Sov där sen för imorse hade jag sovmorgon! Nu är de typ 45 min kvar till jag slutar. Då tänkte jag va med Marcus en stund fram till typ halv fem. Då ska jag hem! Får se vad jag hittar på kväll. Vi hörs! Puss :)


Bild från i vintras, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0