Eftermiddag!

Hello peopleeeee!

Blåsigt och tråkigt väder idag eller vad säger ni? Skolan är sjukt slapp nu. Har två grejer kvar att göra ever. Sen kommer jag inte gå mera i skolan, siiickkkk. Men så skönt ändå! Idag har vi haft kök, lagade pizza och grejer. Fick sluta efter de för vi har inget att göra på projekt lektionerna ändå. Cyklade hem från bussen som var sen som fan och här sitter jag. Ikväll ska jag åka ner och keka Tacos med Fia & Emilia sen kolla film och mysa. Känns som en bra dag för det. Tar bilen ner så kan jag åka hem när jag vill. Softish!

Men nu ska jag slappa en stund med lite OTH innan ja ska laga mat åt pappa & brorsan! Pussis, skriver kanske sen ♥





SNYGG OSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0