God eftermiddag!

Sitter i min säng och softar. Har ett dunkande huvud efter gårdagen, men de är det värt! Va först hos Kumlin med ett gäng grabbar och julia, isabelle & elin, sen drog vi vidare till bästa Lina och dansade som tusan. Riktigt kul med förjävla trevligt folk! Tack så mycket allihopa!

Vid halv tre tiden däckade jag i Emilias lägenhet på två sekunder. Vaknade vid 7 och tyckte de kändes som jag sovit i 2 sekunder, haha! Kunde iaf somna om och sova ett par timmar till innan pappa hämta mig vid klockan 1. Har bara sovit sen jag kom hem och nu börjar ja känna mig lite piggare igen. Så jag ska snart gå och va lite hundvakt och Olle. Men först ska ja äta nått bara. Ikväll ska ja nog va med Marcus och kolla på Euro vision, trevligt! Heja Erik!

Hörs people :)


wätt snygg ändååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0