Grill med partycrew


Så vad tycker ni om min nya design? Jag var trött på den gamla grå, så jag monterade ihop lite annat under tiden de öste ner regn och åska, riktigt nöjd med resultatet. Just nu sitter jag i min säng (i mitt ny städade rum) och väntar på mamma. Hon ska till Kaggebo över natten och då ska hon skjutsa mig till Johan under tiden. Ska grilla och dricka öl hos honom ikväll med gamla partycrew. Jävlans fint asså! Vi hängde jämt ihop sommaren och hösten 08. De är liksom tillsammans med dom som man tog sina fetaste fjortis fyllor. Ska bli kul att "åerförenas", träffas för sällan!

Men men, nu ska jag borsta gaddarna sen dra mig nerååååt. tar halv ett bussen hem inatt och sover i min säng. Fejnt. Ha en fin fredag kväll fina ni ♥



Såhär ser jag ut idag! Strumpbyxor, cykelbyxor töjp från h&m, linne och magtröja bikbok, kofta cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0