I-lands problem...

Har precis bäddat ordning sängen och sitter och små glor på ngn euro vision grej. Mitt programkort funkar inte av ngn anledning (?) så jag har bara 1,2,4:an typ. Kul...

Sprang iaf en runda förut, sjukt skönt! Vart även lite situps. Har även börjar acceptera håret nu. Om jag har mittvbena ser de helt okej ut. Bara jag inte har sidbena. Då ser jag ut som ett mongo. Får se hur jag gör innan balen. Vet inte om ja vill ha de såhär ojämnt då. Känns som ända utvägen för att få bort de är att färga de brunt, ha brunt på balen och sen börja exprimentera och få fram en ljus nyans igen. Men samtidigt känns de så jävla ovärt. Då måste hårförlägnigen färgas om igen, efter allt slit jag lagt ner och blablabla. Ni hör ju! Jag-orkar-inte-tänka-på-de-nu. Vi får se hur de blir!

Men nu ska jag nog se lite oth sen sova! Sovmorgon imorn! Sen två lektioner och efter det ska jag in till stan och möta mamma och hämta min balklänning. Sen direkt ner till åtvid och kötta med Julia! Men hörs om de imorn. PUSS & GODNATT!


när jag sola igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0