Myskväll

Sweet home! Har haft en fantastiskt mysig kväll med mina två flickor. Gick till Steve's och käkade gott och drack gott innan bion. Snackade ikapp och hade det allmänt mysigt i solen. Sen vid halv sju blev de bio time och den var jätte kul. Blev inte alls besviken trots att den fått dålig kritik. Värd att se tycker jag!

Nu ska jag hitta något att ha på mig imorn, sen krypa ner och kika på tv. Imorn är min ända skoldag denna vecka. För idag hade vi inga lektioner som alltid på måndagar och på onsdag så ska min klass och Turist/hotell åka till Grythyttan. Men berättar mera om det imorgon.

Puss och godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: HANNA

tack!

jaha okej :))



skulle vara jättesnällt om du kunde rösta på mig, nummer 12, här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html

så länkar jag dig i ett inlägg sen :)

2011-05-31 @ 07:38:06
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0