Sleten brud

Ligger ute och bättrar på brännan lite. Jävligt sleten idag, men sååå värt! Hade grymt kul igår. Hela dagen var helt stört bra! Dansen gick kalas, maten var grym, sällskapet var underbart, stämningen var så bra den kunde trots omständigheterna. Dansade heela kvällen efter middagen fram till två på natten när de stängde. Då kom mamma och hämta mig! Somnade som en stock och släpade upp mig själv ur sängen för nån timme sen. Har lyckats duscha och dricka kaffe sen hade jag tänkt lägga mig och sova lite igen. Men kände att de bara inte va okej att ligga i mitt rum när de är så fint väder ute. Så jag tog med en kudde, en filt, datorn och ett glas äppeljuise ut. Så här ligger jag och ska göra de till jag är pigg! Ikväll kommer Marcus och hämtar sitt snusoch sen ska vi nog umgås lite, men de blir senare. Nu ska jag njuta vidare!!

Bilder kommer ikväll om ja orkar :)


Kommentarer
Postat av: EMPAN

jasså, dom ska jag spana in :D vad fin du var igår! kramar <3

2011-05-22 @ 17:29:16
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0