Svenska lektion..

Har svenska och ska skriva klart min filmanalys tänkte jag. Men har inte så mycket kvar. Det är bara de kvar. Så de känns bra! Slutar efter denna lektionen. Får se vad jag ska hitta på då!

Igår när jag och Julia kom till gymmet var det stängt. Hur irriterande? Vi orkade inte gå hem någon av oss. Så vi satt i skolan till halv sju och väntade på våran skjuts som kom då. Så jag gick upp till Kultur och mötte Macke så kom hans mamma och hämta oss då. Lagade mat när vi kom hem. Så cykla vi till Willys och köpte natur godis och vindruvor som vi åt när vi kolla på Änglagård tredje gången gillt. Väldigt bra film! Meeen meeen. Nu måste jag sätta fart. Vi hörs sen när jag är hemma och vet hur de blir med allt ikväll :) Pössss ♥



Kommentarer
Postat av: EMPAN

haha aa jag tror det blir det :D kram!<3

2011-05-27 @ 10:55:09
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0