UNDERBAR DAG

Oj så fin dag jag haft idag. Legat ute i solen flera timmar, ätit härlig sallad, fikat med pappa bror farmor & farfar, solat lite till och sen avslutat med joggingrunda och lite stryka på gräsmattan. Helt underbart! Solen har tagit som fan på mig och jag har till och med bränt mig lite på axlarna, jag som aldrig bränner mig. ÄLSKAR att jag har så lätt för att bli brun!! Har även precis konstaterat att de är sjukt ovärt att sitta och åka till skolan imorn för en lektion. Så Oliver var snäll och sa att han kunde börja på våran redovisning för projektarbetet så kunde Jessica & jag stanna hemma. Snällt! :)

Under kommer min dag i bilder! Nu ska jag fixa mat och sen ska jag ut i kvällsolen ett tag till innan jag tror Marcus kommer hit en sväng och umgås! Härligt, pusssis!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0