1 november

Wihoooooooooooooo november nuuuu, snart december och Thailand, läääääääängtarrrrrrrrrrrrrrr om nån missat! Godmorgon btw folksss :] Marcus och jag har varit vakna ett tag nu, ha slappat framför teven och käkat frulle. Nu ska jag strax köra honom till bussen, sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Funderar på att städa huset lite och göra mamma glad. Vi får se helt enkelt! Fia och jag skulle egentligen åkt på Rihanna idag, men ekonomin körde ihop sig för henne plus att tågen inte gick hem inatt så bra, så de sket sig. Suger sjukt hårt faktiskt! Kommer antagligen bli stört grymt! Hoppas alla som är där får kul. Men vi hörs sen, mina nya skor ska ni få se. ÄLSKAR DOM! Pusss
Bild brist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0