10 november

Hej på er! Jag har försökt mobilblogga två gånger idag, men de verkar inte som de publicerats? Men hur som helst vi får väl köra nu råå. Imorse vakna jag och Marcus vid halv elva tiden och drog ner till Ica och köpte färskt bröd och massa andra mumsiga frukost tillbehör och gjorde en riktigt god frukost, mycke gott! Sedan lirade vi Fifa en stund och när vi tröttnat på de blev de ett par avsnitt Pip larsson innan jag drog hem. Nu har jag mamma & pappa precis fikat lite och jag får se vad jag ska hitta på nu. Skulle gått på Mässan och lyssnat på Blondinbella idag men Blondinbella blev inställt och då orkade ja inte gå på Mässan heller, tråkigt! Men så är det. Men skriver lite senare, pusssis ♥


föruttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0