20 november

Godmorgon på er! Jag vaknade väl vid halv elva men sängen var så jävla underbar idag så jag kunde bara inte gå upp. Så jag låg och drog mig till halv tolv tiden. Har sovit sååå skönt inatt! Gör iof det i stort sätt jämt när jag jobbat kvällen innan. Slutade vid halv tolv tiden igår, så de blev inte så förskräckligt sent. Skönt! Nu ska jag vara ledig ända till nästa lördag och de får jag lite små panik av, vad i helvete ska jag göra hela veckan? Ingen pöjk finns att leka med heller. Fyvale! Men jag ska iaf mysa med Fia och förhoppningsvis Julia också, sen på fredag ska jag åka och handla julklappar, längtar! Älskar ni också att köpa julklappar och ge bort? Jag tycker de är minst lika kul som att få...helt klart! Dock är de ju tyvärr ganska svårt ibland och veta vad man ska köpa, haha! Men men. Sen nästa söndag....asså om en vecka ska jag och älskade Fia på kryssning!!! FETT. Mamma ska åka med hennes tre polare och då fråga hon om jag och nån kompis ville hänka. Och Fia och jag hade pratat om att åka på kryssning, ni vet denna 100% party! Men de va alldeles för dyrt för mig nu innan Thailand och jul så när mamma fråga om ja ville följa med och berätta att de bara kosta 500 med buss dit och hem, egen hytt, fett julbord med fri dricka till maten och frukost buffé kunde man ju inte tacka nej. Så fyfan så skoj de ska bli! Nu vet ni lite vad som händer framöver, men idag är de bara söndag och de blir vilodag. Mys! 

Hörs hörreni, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0