22 november

Godmorgon! Jag har precis gjort mig iordning för jag ska nämligen åka till världens bästa sofia idag. Ska sova där och vi ska mysa, äta, prata och kanske gå på stan lite. Man är ju inte direkt i norrköping varje dag och de kan va kul o se vad dom har för utbud där. New yorker är ju alltid nice! Ska bli väldigt kul iallafall. Nu sitter jag redo och läser lite bloggar och sånt.

Har funderat lite på en grej när de gället bloggar. Varje gång jag går in på datorn så börjar jag med att kika in på alla dom bloggar jag följer och alltid tycker jag de är så spännande för att se om nån uppdaterat....men hallå! Varför är de så jävla kul och läsa om nån annans liv egentligen?? Jag fattar inte! Och de är bara endels bloggar som man verkligen fastnar för, varför är de så? Vissa jag går in på blir jag inte alls intresserad av medans endel kan jag gå in på flera gånger om dagen och bara längtar till dom uppdaterat typ, haha! De som jag följer rätt slaviskt är dom som ligger under headern, men de är ju i stort sätt bara vänner eller bekanta. Varför tycker jag de är så kul att läsa om deras liv?? haha. Andra "stora" bloggar jag följer är Kenza, hon är min absluta favvo, varför? Egentligen är ju hennes blogg ap tråkig. Hon skriver bara om sin "man" som hon har de så himla gulligt med och sina vänner och sen lägger upp bild på de määäängder av kläder och skor hon handlar, egentligen as tråkigt men ändå är jag en slavisk följare. Gillar henne mest av alla dessa "bloggare" men ändå kan ja få ryck på henne ibland när hon smyg provicerar och skryter. Annars läser jag Paow, Tyras, Isabelle Strömberg, Cimon, Angelica Blick & Blondinbellas meeest. Sen finns de vissa som jag klickar in på då och då i brist på annat. Hur som helst kan man väl dra slutsatsen att läsa bloggar egentligen inte borde vara så intressant. Så varför läser vi då alla dessa bloggar? Hmm

Kommentarer
Postat av: juliatember

fan vad deprimerande!!!! SISTA NÅGONSIN LIXOM :'(

2011-11-22 @ 16:24:33
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0