27 november

Godmorgon allesammans! Idag har jag sovit så otroligt skönt och mamma adventspynta huset med stakar, stjärnor och lite juldukar oså igår så jag har sovit första natten med min stjärna och de är något med den som gör att jag sover helt otroligt bra! Tack för att du finns kära stjärna :) Igår slutade jag vid tjugo i tolv så jag var hemma strax efter tolv. Kollade på ett avsnitt av Paradise och sen somnade jag som en stock! Nu taggar jag kryssning!!! Fan vad kul de ska bli. Är så galet fest sugen och har varit de ett bra tag nu, så de blir all in! Ska väl försöka att inte bli för bakis imorn. Måste ju trots allt klara av att sitta på en buss! Men de problemet kan vi ta imorn. Är hemma imorn vid tio tiden och lovar att visa er bilder då, kameran är i packad! Nu måste jag sätta över lite pengar på mitt sparkonto så jag inte går in på banken imorn och får se att jag supit bort hela min lön typ. Så typiskt mig! Så bäst att göra i förebyggande syfte! Men ha de så bra och förvänta er kanske nått mobilinlägg. Kyssss & smek!


En gammal bild för jag orkar inte ta kort nu! Har ändå bara myskläder, två flätor och mössa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0