3 november

Godmorgon bloggen! Vi vaknade här hos Marcus för 40 min sen. Vi hade tänkt att vi skulle åka ner till affären och handla massa frukost men vi hade ingen bil hemma och de är så jävla tråkigt väder så vi kände inte för att gå. Så de blev ägg macka och kaffe, helt okej! Idag är min sista lediga dag fram till tisdag. Ska bli riktigt kul och skönt att få jobba ett par dagar nu. Då går tiden ännuu snabbare också. Jobbar kväll imorn och börjar inte förrän 16, så de är rätt chill. Men iallafall....ska hem vid halv två. Då ska jag försöka ge mig ut och springa med min fot. Sen blir de en promenad med Olle innan de blir mörkt. Så jävla deppigt nu när de blir mörkt innan klockan fem typ. Fy!! Men nu ska jag platta håret och dra på lite mascara, softi. Btw, igår kollade jag och Macke på en skämt film om zoombies....shaun of the dead och fyfan vad kul den var, haha!! Tips från mig till dig med dålig humor, haha!

pussssss!




Ps. Är såååå lycklig att jag och fia inte drog på Rihanna!! Inställt i malmö, körde i tisdags och inställt igår! Vi hade tänkt åkaa igår. Fyfan, ja hade fått cp daaaamp. Fatta vad ledsen man hade blivit. Fyvale!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0