4 november

Godmorgon där! Jag är lite små stressad för jag ska åka in till stan och hämta mitt körkort hos polisen nu innan jag börjar jobba i eftermiddag. Jag vet inte om jag berätta, men jag tappa mitt körkort i fredags....klantarsle! Trodde jag skulle bli tvungen att fixa nytt, men sen i veckan fick jag ett brev av polisen om att någon vänligt människa lämnat in det, TACK! Så ska åka in och hämta de nu och jag vill gärna inte att de ska ta hundra år, för jag vill hinna gå ut med Olle och fika hos farmor och farfar i eftermiddag innan jag drar och jobbar. Så jag måste sticka nuuuuuuuu! Men vi hörs lite senare innan jag åker till jobbet. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0