Britney for the record

Tja på er! Har haft en riktigt go dag som avslutades på ett mycke fint sätt. Har varit hemma hos Anna & Tompa och käkat, fikat, snackat och kollat tv. Mycke fint! Längtar ännu mera till nästa vecka nu, åhh! Men nu kommer de vara fullt upp tills nästa tisdag så tiden kommer nog gå piss fort (som vanligt) . Iallafall så har jag laddat ner "Britney Spears for the record". Ni vet dokumentären om henne som släpptes 2008. Har sätt den någon gång när den visades på tv men de va ett bra tag sen så jag kommer knappt ihåg nått av den. Som jag minns är den iallafall väldigt känslosam. Beundrar verkligen Brittan som tagit sig upp från botten och nu levererar som aldrig förr! Hon har verkligen haft ett helvete. På något sätt så tycker jag hon varit otroligt stark. Jag hoppas verkligen hon mår bättre nu mot vad hon gjorde för ett par år sedan. Alla kändisar måste få ha privatliv, dom är ju bara människor. Ska sätta på den nu, sen sova. Sovsött ♥

Här har ni en trailer till filmen/dokumentären:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0