En lista i brist på annat

13 HAR DU:
Ett förhållande: Jajjemen :]
En bästa vän: De finns nåra stycken, men skulle nog säga Julia & Viktoria står mig allra närmast nu ♥
Haft ett seriöst förhållande: Ja de har jag, det jag har nu är väl seriöst!
Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha nej de tror jag inte.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej jag tror inte på de faktiskt. Då blir man ju "kär" i ett utsende?
Fått ditt hjärta krossat: Haha vem har inte?
Skrikit åt en lärare: Ja de har hänt
Kysst någon och sedan ångrat dig: Haha ohja de finns
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jajjemen i fjortis tider
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja jag tror nog de finns
Snusat: Jepp
Röket: Jepp
DAGENS:
Klädsel: Fliströja & trosor just nu, haha
Frisyr: Morgon toffs, har inte orkat bry mig om håret än
Artister: Justin Bieber, David Guetta, Chris Brown med flera just nu
Vill ha: 7 december thanks
Sjuka: Ingen tror jag?
Drog: Hm, ingen?
Saknad: Pojkvän kanske..
Köp: Inget tror jag?
Godis: ingetttt
Attityd: Glad?
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Wätt snygg
10 FÖRSTA:
Bästakompis: Malin & Sofie typ...eller Ida :)
Bil: De lär väl bli en röd opel
Kärlek: Marcus Pilgaard typ, hahah
Husdjur: En finis katt som hette Jocke och va världens snällaste
Semester: Kaggebo me familjen kanske?
Jobb: Tannefors slussar...sommarjobb
Köpta skiva: Oj ingen aning, Brittan?
Riktiga kärlek: Macke Pilgaard
Konsert: Va nån när vi va på semester i Tylösand typ E-type?
10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Jullan!
Personen som du kramade: Emilia & Oliver tror jag efter bion!
Peronen som ringde dig: Hm, mamma tror jag
Personen som du ringde: Mormor & morfar
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Pojkvän ♥
Bilfärd: De va igår kväll
Filmen du såg: Brothers, grym film förövrigt!
Gången du grät: Hm, till filmen förut
Måltiden: Rester av pizzan vi åt igår
9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Hm, kanske om ja vågar
Våga hoppa bungyjump: Kanske...
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Vet inte, de kan ju va skit sexigt, men de beror lite på vem med, haha
Kalla dig själv lycklig: Absolut
Hellre ta bilden än vara med på den: Beror väl på vad man har för dag lite
Kunna gråta över en kille: Ja vem kan inte ?
Kunna gråta över en tjej: Ja såklart?
Ljuga för någon: Ja vem kan inte?
Kunna springa 50mil: Om jag orka...
8 VAD:
Gör du just nu: kollar på snowboard grej på teve
Ska du göra i moron: ingen aning faktiskt, får se då!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Allt löser sig
Har du med dig in på bion: en vän/pojkvän och kanske nått gottis?
Är det för färg på dina byxor: har inga på mig
Är det för väder hos dig just nu: grått och typiskt november
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen tror jag
Skulle du göra om du vann på lotto: resa, köpa en fin bil och skaffa egen lya kanske 

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. trosor 
2. fliströja 
3. toffs
4. -
5. -
6. -
7. -

6.BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: ja de kan ja väl vara lite om ja inte känner honom oså
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20!!!!!!!!!!!!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ehm, jag tror inte det?
Använder du huvtröjor: Ja de är nice
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: tattooo, gonna do it snaaart
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda tror jag

5 VAL: Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: båda ju...
Vilken ålder har varit bäst hittills: 18 tror jag
Sova på sida, mage eller rygg: mage 
Kramar eller kyssar: kysskalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0