Good day

Hej på er! Jag glömde bort att blogga innan jag drog till jobbet, haha! Iallafall så hämtade jag ut mitt körkort hos polisen vilket gick riktigt fort....åkte 12 och var hemma kvart över 1. Drog till farmor och farfar när jag kom hem och läste tidningen och var social. Tog en promenad med Olle också! Blev även en snabb fika där innan jag stack och jobba. Är fullt ös på jobbet denna helg, dock bara en massa buffér och såna smidiga saker. Tror de är fotbollscup för tjejer eller nått sånt i Åtvid i helgen så inatt bor ett lag på hotellet och imorn bor ett annat. Plus att de är kill-lag som ska äta och greja med, så de finns att göra! Hur som helst var de skönt att de inte blev så fruktansväst sent. Kom hem vid 11! Nu ska jag lägga mig och sooova. Inatt kunde jag inte sova, sjukt jobbigt!! Var övertrött eller nått. Så jag somnade vid 5. Hemskt! Inatt hoppas jag att jag somnar innan 5, för min klocka ringer vid 6. Blir jobb i stort sätt hela dagen imorn. Är ledig ett par timmar mellan 13/14 någon gång till 17. Då ska jag hem till Macke och lira Fifa med honom, neards! Men fan vad kul de är, haha :) Blir även övernattning där för att jag ska jobba frulle/lunch på söndag med. Så vi får se hur de blir med bloggningen. Men ni får ha de så fint i helgen, så hörs vi när vi hörs ♥


Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0