Great Josefin

Sitter i sängen, kollar över min kalender & nästa vecka med lite musik! Samma låt som gått på repeat sen den släpptes typ, Mistletoe var rätt för den som tänkte på den! Är nog jordens bästa på att trötta ut låtar, nice. Hur som heeeelst så har jag suttit ett bra tag och tittat runt på internet på julklappar till folk, iår ska jag inte köpa alla i Thailand som förra året, ska köpa mera åt mig själv. De betyder att jag måste inhandla en heldel innan jag drar, så ska klicka hem lite saker typ nästa vecka, har hittat några grejer till lite vänner. Marcus och jag har bestämt att vi ska köpa en varsin One piece åt varandra, ni vet såna där riktiga! Men har hittat en grej till jag ska beställa åt honom :)

Har även lyckats med en annan väldigt smart grej....hm! Har fått såna här postavier hemskickade senaste veckan. Förra veckan fick jag den första och jag kunde verkligen inte förstå vad i helsike de var för nått, för jag hade inte beställt något vad jag kunde komma på. Fick väl lite is i magen och tänkte va i helvete är nu detta!? Så jag sket i lappen eftersom ja inte sakna nått, eller jag igga den och lät den ligga. Sen igår hade jag fått en till med ett annat nummer på, alltså ännu ett paket jag hade att hämta på posten. Fick se de idag när jag kom eftersom ja inte var hemma igår. Fick ännu lite mera ont i magen och tänkte liksom WTF!!?!?!?!!?? vad har jag gjort nu. Funderade och funderade när vi fika vad fan de kunde vara som jag beställt. Sen kommer pappa in med dagens post och då har jag fått EN TILL lapp och ja ba: NOOOOOOO! haha. Tack och lov var de inte ett tredje paket utan en påminnelse om att jag snart måste hämta ut de första paketet. Kände mig helt lost i ovissheten om vad de kunde vara, så jag bestämde mig för att gå in på mailen och "återskapa" alla mina raderade mail för att se om jag hade någon orderbekräftele........och där låg DOM, två stycken med exakt samma beställning ifrån Madlady. *KLIIING* sa de och så tändes en lampa över mitt huvud typ. I september en kväll fick jag för mig att beställa massa fina smycken där ifrån efter att Emelie hade länkat dit. Men betalningen funkade inte första gången (vad jag trodde) så jag gjorde samma beställning en gång till. Men de strulade så jag sket i de till slut och har trott att de inte blev någon beställning. Men när jag gick in och kollade mitt kontoutdrag på banken visade sig att BÅDA betalningarna hade dragits och att jag hade blivit av med 400:- men heeeelt ovetande. Så jag har alltså två paket med samma innehåll på posten, betalade och klara, bara att hämta ut. Bra där Josefin! Men de jag tycker va så himla lustigt var att första postavin kom inte förrän förra veckan och denna beställning gjorde alltså jag i slutet av september, känns som de är lite sent eller? Haha! Hade ingen tanke på att de kunde vara de. Men de är ju nice att de är jul snart, de är riktigt fina smycken så dom kommer jag nog ge bort till någon kompis eller så! Så därför tror jag att jag skippar att lägga upp bild på bloggen! :] Herregud ibland är man bra smart! Imorn innan jobbet ska jag iallafall hämta ut dom, kuuul.

Men nu ska jag slöa lite här innan bedtime. Så vi hörs imorn, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0