Lunchar

Har kommit hem nu och sitter och äter lite lunch, pasta, bacon och ostsås...mycket gott! Känns lustigt att klockan är så lite, men de är bara för jag var uppe så tidigt idag, haha! När jag ätit klart ska jag gå en promenad med Olle i solen. Sen ikväll skulle jag åkt till Fia men hon blev inringd på jobb så jag tänkte ha Twilight maraton med mig själv inför morgondagens Breaking dawn premiär! Ska åka och låna filmerna av Tojja, de blir fint. Jag är inte värsta Twilight nörden, tycker filmerna är skit bra men inte dom bästa som någonsin gjorts. Men jag ser ändå fram emot Breaking dawn nu o sådär! Ajja vi hörs nog senare, ska äta upp nu....PUSS ♥
för nån vecka sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0