Nej va...

Om man skulle dra igång One tree hill och bli trött till....låter som en rätt grym idé! Har funderat lite på vad jag ska börja följa för serie efter bästaunderbata oth. The walking dread, Vampire diaries, Gossip girl, Prison break och ALLA säsonger av OC. Har sätt typ hälften av OC säsongerna sen tyckte jag de blev tråkigt, men borde försöka ge de sista säsongerna en chans en gång till tror jag. Iallafall så var de nåra av alla serier jag är sugen på, frågan är vart man ska börja? We'll seeeee.

Sövsött ♥

Köpte sligning en dag i september/oktober på willys när jag slutat jobba för jag tänkte att jag skulle slinga håret. När jag kom hem var färgen heeelt borta och jag kunde inte fatta vart den tagit vägen för jag tittar ALLTID på de där bandet vid kassan så ja inte ska ha glömt nått. Men till sist insåg jag väl att jag antagligen missat den i nått hörn nånstans. Sen idag, helt random ligger paketet där på golvet i bilen! Blev så sjukt chockad. De måste åkt under sätet eller nått dagen ja köpte de och sen har de legat där och gömt sig, sen fick de för sig att visa sig idag, haha! Så jag slängde i ett par slinger i min fula utväxt, nice de! Och jag vet att mitt hår är slitet och att om någon frisör läser min blogg antagligen gråter om de ser mitt slitna hår....har inte klippt mig sen Maj. Hatar och klippa mig, allt de som jag tyckt blivit långt klipps alltid bort. Jag kan nog inte få naturligt långt hår. Till och med när jag klippte mig ofta så kändes de aldrig som de blev längre, för allt de långa försvann alltid....skit dedär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0