One tree hill

Höstigt väder idag, dock inte så fruktansvärt kallt och de är skönt! Har promenerat med Olle och umgåts med farmor. Skulle stuckit ut och sprungit men jag vrickade min fot nått brutalt i fredags. Hade mina heels med jätte hög klack och platå och de ihop med för mycke alkohol är ingen bra kombooo, för fyfan vad jag vricka den. Hade så ont på morgonen att ja trodde ja knappt skulle kunna jobba. Så jag har lindat in den nu så svullnaden ska gå ner sen så de förhoppningsvis ska sluta smärta! Har iaf tittat klart på de sista avsnitten på säsong 7 av OTH nu. Mitt usb minne jag haft med hela den säsongen på slutade funka förra veckan när jag skulle kolla, så Marcus fick lägga över dom som var kvar imorse! Men nu slutade det så jävla cp damp helvete fel så nu blev ja tvungen att börja ladda ner säsong 8 hemma på vårat sega internet. Hoppas hoppas de blir klart snart för jag måste få veta hur de ska gå här nääääääääääst, aaaaaaaaaahhhh! Älskar One tree hill, bästbästbäst ♥


long time agoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0