Paradise hotel



Har nördat Paradise hela kvällen och ska fortsätta med några avsnitt till, guh så dant! Skulle faktiskt kunna tänka mig att va med i Paradise hotel, de är ju inte så himla brutalt! Många av dom som är med är faktiskt riktigt vettiga. Festa som fan, sol & bad, träffa nya människor, spela värsta spelet osv, fett kul. Man kan väl välja själv om man vill knulla i teve o göra bort sig....men så mycke skinn på näsan har jag att ja vet att de skulle ja aldrig göra även om ja va otroligt packad. De finns en gräns faktiskt!

Whateeeeverr, ska bädda sängen som hänger på tre kvart efter att jag har legat här hela kvällen. Sen krypa ner under täcket! Imorn ska jag upp skapligt för jag ska in till stan och handla julklappar, iih så skojj de ser ja fram emot. Sen kommer Jessica till mig på kvällen o myser, feting nice! Så vi hörs imorn, sleepwell cyckelställ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0