Svensson svensson next

Nu ska vi alldeles strax dra mot stan och bion! Ska bli väldigt mysigt :) Har varit hos Marcus farmor och chillat på eftermiddagen med raggmunk och fläsk (Mackes absoluta favvo mat) sen blev de lite kaffe och snack. Sen har jag hjälp honom att tömma sin gitarrlektions sal och så har vi varit hos Linus en sväng. Slappt oså! Har kollat på våra Onepiece vi ska beställa med, blir såna Ziperall....jag ska ha en ljusrosa och vit randig och Macke en mörkblå och vit randig. Åh längtar efter dom. Skulle vilja ha min på planet till Thailand, så himla mysigt, haha! Men får se när vi beställer dom! Nej nu ska jag överföra lite pengar innan vi ska dra. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0