Tröttis

Gud vad trött jag är! Hoppade ur duschen precis efter att ha ätit och fikat mig tok mätt med mamma & pappa och känner bara hur mina ögon typ faller ihop. Körde gärnet på mammas gympa så de kan väl vara boven i tröttheten. Ajja, ska krypa ner och sätta på någon film nu. Ska se vad vi har för några roliga. Hade velat se OTH med de cpa igår när Macke skulle ladda ner och mina 3 första avsnitt från säsong 8 som jag ladda ner själv laggar så in i helvete. Går att titta på för ja kolla på de två första härrom dagen, men ja vet inte om ja orkar de just nu. För trött, kommer få ryck! Så film får de blir. Ska försöka ta mig upp lite skapligt imorn så ja kan hinna med allt jag vill innan jag börjar jobba. Så vi hörs då! Sovsött alla fina ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0