Underbara söndag

Har ni haft en skön söndag? De har jag! Har hållt på med all musik som jag håller på att samla ihop inför Thailand idag. Så har laddat ner och fixat med alla låtar jag samlat ihop hittils, så nu kan jag börja om på noll igen och samla. Blir så jobbigt om jag måste sitta och ladda ner 250 låtar kvällen innan liksom, skönt och ha allt klart så man bara kan slänga in de på mobben, lär finnas att styra med ändå dagarna innan. Just nu sitter jag i köket och lagar mat, har precis tagit en lång varm dusch och haft lite inpackning och sånt mys ni vet. Så sitter ren och fin i köket. Antar att min kväll kommer fortsätta vara såhär sjukligt slapp, men jag klagar inte för jag tycker de är riktigt mysigt såhär på hösten. Kommer nog spendera de kommande timmarna i Tv soffan. Sen blir de nog lite Skype med saknade Marcus ♥ Ni får ha en skön kväll ni med vetja, puss!

Tuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0