Vänner kommer vänner går

Ny duschad oså och har bäddat ordning på sängen, så ska lägga mig och glo på tv innan jag ska sova snart. Har pratat med Emilia nu på facebook, länge sen vi sågs nu....men nästa vecka ska vi gå och titta på Breaking dawn när den har premiär plus käka lite innan och prata ikapp, längtar!! Saknar henne ♥ Ska även försöka få in en bastu-dejt med Fia! Saknar skol-tiderna då vi sågs varje dag, men en sak som är bra nu när man inte ses varje dag är att man måste kämpa lite för vänskapen för att man inte ska tappa kontakten och nu har jag sätt vilka som bryr sig om mig och kämpar lite. Så de är väl rätt bra egentligen, men lite sorgligt när vissa bara suddas ut. Kan vara sjukt ledsen över de ibland, jag tycker att båda parterna ska visa intresse för att ses eller höra av sig, inte bara en och samma hela tiden. Så antar jag har gätt upp en del just nu! Nog pratat om de. Imorn ska jag jobba igen, börjar elva och sen ska vi på julbord med jobbet på eftermiddagen. Ska bli kul faktsikt!! Julbordet anordnas av Mårskog och Lindkvist som är Villans grosistfirma (dvs som vi köper alla livsmedel osv av) och jag antar att de har julbordet så tidigt och bjuder in alla sina "kunder" så tidigt för att man ska få se vad dom har att erbjuda! Men de ska bli kul. Eftersom jag drar till Thailand mitt i juletider så får jag ju inte äta så mycke julmat, så de blir nice! Iallafall så övernattar jag nog hos Macke efter, den korven åker till Norge om en vecka. Hur ska detta gå? Julia och jag får ta hand om varandra ♥ Ajja, nu ska jag va social en stund till med Emilia och Marcus, men vi hörs imorn ♥ PUSS!

Kommentarer
Postat av: juli1

puss på dig stumpan! <3

2011-11-09 @ 08:09:40
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0