10 oktober

Godmorgon bloggen! ♥

Jag vaknade för knappt en halv timme sen och fick lite små panik att klockan var så mycket! Men jag har sovit såå underbart inatt. Har vaknat några gånger på morgonen och bara känt hur skönt det är att få ligga kvar. Sen var de alldeles kallt ovanför täcket och då är de änn mysigare att ligga under det, haha! Nu har jag precis ätit frukost, knaper stekt bacon, äggmacka, banan, tranbärsjuice och kaffe! Mums.

Ska röra mig inåt stan så fort som möjligt, så inte hela dagen försvinner bara för jag ska dit. Så nu ska jag gå upp och leta efter något enkelt och mysigt att ha på mig och sen fixa frillan lite innan jag ska röra mig mot polisen och fixa nytt pass, sen ska jag handla på vägen hem med :) Ha en bra söndag ♥


världens bästa och jag när vi festa i norrköping för några veckor sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0