11 oktober



Godmorgon på er! Jag vaknade för en halv timme sen och sitter i vardagsrummet och pillar i mig lite frulle, mums! Jag tycker frukosten är de godaste målet utan tvekan. Idag vill jag träna, har fortfarande lite ont i foten dessvärre även om de är bättre så springa känns inte aktuellt. Men dra ner till gymmet och sitta på en cykel och köra lite styrka vill jag! Så hoppas jag kan låna pappas bil sen och göra de. Ikväll kommer nog Macke hit iaf :) Men nu ska jag sätta på lite One tree hill, sen får vi se vad jag gör av denna dagen :) Fint väder äre ju!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hehe jaa lite kul är det ju också för han har ju varit med om så mycket och kommer hem med massor bilder och filmer och sovenirer och sådär :D <3

2011-10-11 @ 18:27:39
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0