19 oktober

Godmorgon bloggen! Jag vaknade vid halv elva och har ätit frulle nu, gött! Har lite jobbig huvudvärk på ena sidan av huvudet idag, men jag hoppas att de kan gå över nu när jag hällt i mig lite kaffe. Igår hade Oliver och jag skit trevlig. Gick till Lascala och åt tre rätters och dela på en flaska vin, sen var de typ över en timme kvar tills min buss hem gick så då drog vi till BK och drack lite mousserande och en drink, jätte mysigt! Jag var hemma vid halv elva iallafall :)

Idag ska jag åka till Fia och hänga med henne! Kuuul, saknar den bruden! Vi ska rida och snacka om en sjukt kul grej vi kanske ska göra om 2 veckor!!!! Men de berättar jag inte förrän allt är spikat....dör nästan lite om de blir så och de måste deeeee!! :D Men iallafaaaalll, ska slappa en stund här nu och försöka bli av med huvudvärken innan jag ska åka till henne :) ♥




Söt bild på mig från 2008....FjOrTiZzz

Kommentarer
Postat av: janelle

va fin blogg du har! =D o så fin du e! lust o kika in min lite? :)

2011-10-19 @ 12:14:06
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0