2 oktober

Idag fyller min fina lillebror år, grattis återigen på födelsedagen! ♥

Jag sitter färdig fixad i sängen och väntar på att gästerna ska komma, skönt att inte vara stressad för en gång skull! Vaknade vid kvart över tio av att pappa kom in och sa att vi skulle gå ner till Fredrik och sjunga för han. Så sagt och gjort! Sedan slängde jag ihop en chokladkaka som jag lovat mamma som vi ska ha i eftermiddag, sjukt god såg den ut att bli. Sen drog Marcus, jag och Fredrik ner till Åtvid och hämtade en potatisgratäng hos Macke som jag glömde igår och som vi ska ha idag. Sen när jag kom hem va de bara att börja fixa sig. Ska bli så kul att träffa kussarna idag :) Men ska borsta tänderna nu sen röra mig neråt, för de kommer nog när som. PUSS!




Idag ser jag ut såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0