3 oktober

God eftermiddag på er! Jag gick upp för sisådär en 40 minuter sen efter att ha sovit ut riktigt länge. Så nu känner jag mig utvilad som bara den, sköönt :) Har ätit frukost och tänkte slänga på mig några sköna kläder och lägga mig och kolla på Modelljakten på internet som jag inte sätt än. Vart så besviken när jag insåg att dom bara skulle visa de på webben, för då blir jag inte lika flitig att följa det. Men that's life. Annars idag vet i tusan vad jag ska hitta på! Ska ge mig ut och springa i eftermiddag och sen tänkte jag gå lite med Olle. Sen får vi se om jag drar ner till Macke idag eller om jag väntar till imorn. Vi fåår se! Ha en bra dag, så hörs vi lite senare ♥


igååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0