6 oktober

Godmorgon alla läsare! Jag blev väckt av pappa för någon timme sen och har legat och slumrat och dragit mig tills nu. Fick se de första när jag gick in på datorn att självaste Iphone legendaren Steve Jobs hade avlidit inatt, tråkigt ju! Hoppas han mår bra där han är nu och att Apple kan fortsätta producera grymma produkter. Iallafall, idag har jag INGET planerat. Ska nog damma rummet senare för de drar verkligen till sig allt damm som finns. Sen vet jag inte om jag ska träna idag med, kanske följer med mamma på hennes gympa. Annars är jag väldigt trött i musklerna efter måndag/tisdagen & onsdags träningen! Vilodagar är ju med bra, men funderar på att ta den imorn. För då ska jag jobba frulle/lunch...ÄNTLIGEN!! Så då kommer jag nog vara sjukt trött på kvällen. Vi får se hur jag planerar min dag, haha! Nu vrålar min mage efter mat, så ska gå ner och fixa! Stekt ägg eller omelett? Hmm....! Vi hörs sen, ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0