8 oktober



Godmorgon på er! Inatt har jag sovit som en Guuud. Igår lagade jag och mamma gudomlig mat, sen kollade vi på Idol och fyfan vad dåliga alla var. Molly knäckte dock som vanligt och sen André & Moa! Annars var jag besviken. När de var slut gick iallafall Marcus och jag och la oss och jag var så sjukt trött så jag somnade nästan så fort jag la mig ner. Underbart skönt! Vaknade vid 11, utvilad som bara den. Nu sitter vi och tittar på TV och har ätit god frukost med stekt ägg, bacon och hallon smoothie! Mumsigt :) Börjar jobba klockan 4 idag och de kommer bli full fart! 50 års fest på Sjökrogen med typ 70 pers. Väldigt kul :D Sover hos Marcus efter med, slutar nog inte förrän sent inatt! Men vi hörs innan jag drar tror jag, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0