Body mist

Hade fått paket på posten idag och ja ba: wtf!? vad fan har jag beställt!?!? (tänkte över min adress så inte mamma ska dampa ihop....hon tror att 45 våldtäcktsmän ska söka upp mig och döda mig om jag skriver ut min adress/telefonnummer...överkänslig ja!)


Och sen var de ju min Body mist från VS, hade helt glömt bort den! Men de skulle ta några veckor för den att komma stod de när jag beställde de, men hade inget minne av det. Ljuvligt luktar den iallafall :)



Iallafalll så har jag varit ute med Olle och promenerat, fick bli skogpromenad idag med! Så himla mysigt nu på hösten och så luktar de så jäkla gott. Mycke jobbigare också, brukar låta Olle få bestämma vägen så går/kravlar/kryper jag bara efter. Så idag var jag helt genom svett när vi kom tillbaka, kan bero på att jag hade lite för mycke kläder på mig med, haha! Nu ska jag plocka ordning på mitt rum, halva madrassen i sängen ligger på golvet, lakanet har ramlat ner bakom sängen och kuddarna ligger i hela rummet, så brukar de se ut när Fredrik sovit i mitt rum....vilket han tydligen gjort inatt. Inte för de gör mig så mycke, men skulle ju vara tacksam om han iallafall kunde bädda efter sig!!! Typiskt killar. Men när jag fått ordning här ska jag börja klura ut vad jag ska laga för mat. Vet att vi har kyckling, ska bara komma på något gott att göra av den! Älskar att laga mat när jag får hitta på helt själv :) Magen börjar kurra nu, så ska sätta igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0