Chillar hos Marcus

Tjoooo! Ligger hemma hos Marcus och chillar med lite musik, har precis färgat hans hår så han håller på att ta bort färgen nu. Gick bra att jobba, hade en massa att städa. Var där halv tio och körde till klockan två. Sen käkade jag med de andra innan Marcus kom och hämta mig vid halv tre, soft! Ikväll ska vi ner till gymmet, han ska köra med Linus och ja försökte få med Julia med hon va inte så pepp, så jag får väl köra själv med musik i öronen, men de funkar med. Hämtade mina vingar till fredag idag med som jag beställde förra veckan, dom va inte riktigt som ja tänkt mig, men dom duger. Ska till stan på onsdag och köpa en vit klänning och gloria, antar ni fattar vad jag ska vara då? haha :) Alla glorior på internet verkar vara slut, men ska kolla på Guns hobby bod i stan, hon borde ha sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0